Siemens GI14DA50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI14DA50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G. van den Berg 10-11-2016

Fijne vrieskast voor 2 personen

Geschreven voor: Siemens GI14DA50

Product blijft bij goed onderhoud erg mooi, jammer dat het na 9 jaar ineens kapot is. En jammer van ze zogenaamde onderzoekskosten, monteur kwam, keek, zette hem aan en zei dat hij was overleden. Heel erg jammer en toch wel erg snel voor een SIEMENS. Niets aan te doen

WM 04-11-2015
Geschreven voor: Siemens GI14DA50

Fijne vriezer, niet heel ruim, maar wel lekker qua indeling.
We zijn er erg tevreden over. Ook de service van Siemens is goed.

Maup1212 25-05-2015
Geschreven voor: Siemens GI14DA50

Fijn dat deze onafhankelijk van de koelkast te bedienen is bv bij ontdooien en schoonmaken.
Indeling is prima.
Extra deksel op tweede la is makkelijk voor bv invriezen van platte produkten zoals vleeswaren etc.

willie76 24-05-2015
Geschreven voor: Siemens GI14DA50

Fijne compacte inbouwvriezer van een degelijk merk.
Indeling is prima en de 3 laden bieden voldoende ruimte om broden en of dozen met diepvries produkten in op te bergen. Ook handig is het losse bakje wat in een lade gehangen kan worden waar je kleine losse pordukten (ijsjes e.d) in kan leggen. Vriezer is voorzien van inschakelbaar alarm (bij te lang open van deur) en superfreeze stand.

Laurentius. 13-03-2015
Geschreven voor: Siemens GI14DA50

Wat kun je zeggen over een inbouw vrieskist? Hij is mooi weggewerkt achter het kastdeurtje, maakt geen geluid, alleen als je hem per ongeluk open laat staan. Erg groot is dit model niet, maar de indeling lijkt tamelijk optimaal. Overigens lijkt het apparaat daarin weinig van andere vergelijkbare modellen te verschillen.

Ronny48 20-01-2015
Geschreven voor: Siemens GI14DA50

Schitterende vriezer met voldoende ruimte.
En optimaal gebruikers vriendelijk.
Snelle vriestijd.
deze vriezer zal ik aan ieder aan bevelen